چطور یه  ۱۸ متری، ۸ برابر بیشتر از بقیه فروش داشت؟!

چطور یه ۱۸ متری، ۸ برابر بیشتر از بقیه فروش داشت؟!

تبلیغات دیجی کول

یه شرکت تازه‌کار تو یه نمایشگاه مهم، فقط ۱۸ متر فضا گرفته بود. نه نورپردازی خاصی داشت، نه غرفه‌ش خیلی بزرگ بود. ولی چیزی که بقیه نداشتن، یه طراحی جذاب و اجرای اصولی غرفه‌سازی بود که دقیقاً به سبک برندشون خورده بود. نتیجه؟
فروش ۸ برابری نسبت به سایر رقبا تو همون نمایشگاه.

غرفه 18 متری جذاب

کجا این کارو براشون انجام داد؟ شرکت کبیرسازان.
همون شرکتی که ۲۰ ساله داره غرفه می‌سازه و قیمتاشو هم شفاف گذاشته تو سایت. یه جدول باحال داره که تعرفه‌ها رو از ۱۰ متر تا ۲۷۰ متر نشون می‌ده و حتی یه قابلیت جالب داره: هر بار که صفحه رو باز می‌کنی، قیمت‌ها یه ذره فرق دارن. چرا؟ چون واقعاً قیمت‌ها هر روز آپدیت می‌شن!

شلوغی غرفه نمایشگاهی

اگه دنبال یه تخمین واقعی و منطقی برای هزینه هستی، خودت یه سر بزن:

🔗 تعرفه غرفه سازی

رپورتاژ

baran

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *