

فرض کن وارد نمایشگاه میشی… چند تا غرفه ساده میبینی که همهشون شبیه همن. یه کانتر، چند تا بروشور، و یه آدم که با گوشی مشغوله.
بعد یهو یه غرفه خاص میبینی. نورپردازی جذاب، طراحی عجیبغریب اما چشمنواز، و صدای ملایم موسیقی. ناخودآگاه میری سمتش.
همین صحنه ساده، یعنی قدرت غرفهسازی خلاقانه .
یعنی خروج از کلیشه.
یعنی ترکیب درست رنگ، متریال، نور، فرم، و المانهای برندت…
تا غرفهت بشه یه فضای زنده، که مشتری توش حس کنه باید وایسه، سؤال بپرسه، و حتی خرید کنه!
وقتی مشتری حس خوبی از محیط غرفه بگیره، اعتماد بیشتری به برندت میکنه.
و وقتی اعتماد باشه، خرید هم اتفاق میافته.
ماجرا دقیقاً همونه که توی گفتیم؛
اگه خلاقیت تو کار نباشه، غرفهت حتی دیده هم نمیشه، چه برسه به فروش.
برندهایی بودن که فقط با یه غرفهی خاص، حجم بازدیدشون تو نمایشگاه تا ۳ برابر افزایش پیدا کرده.
و خب واضحه که وقتی افراد بیشتری بیان سمتت، احتمال فروش هم بالا میره.
با یه تیم حرفهای و باسلیقه کار کن.
یه تیمی مثل کبیرسازان، که میفهمه غرفه فقط چوب و نئوپان نیست؛
بلکه ابزاریه برای فروش، برندینگ، و رشد.