

اگه تا حالا توی نمایشگاه شرکت کردی و آخرش گفتی: “نه اونقدرا بازده نداشت…”
خیلی احتمال داره که مشکل نه از بازار بوده، نه از محصول تو…
بلکه از طراحی غرفهات بوده.
طراحی غرفه فقط یه مسئله بصری نیست، این یه ابزار قدرتمنده برای بازاریابی!
و متأسفانه خیلی از برندها با چند اشتباه ساده، کل فرصت نمایشگاه رو به باد میدن.
همهچی رو میخوان یهجا نشون بدن: لوگو، بنر، محصول، پوستر، پاپآپ، عکس مدیرعامل…
نتیجه؟ بازدیدکننده گیج میشه و حتی نمیفهمه تو چی کارهای.
نور اشتباه، حتی بهترین غرفه رو هم داغون میکنه. نورپردازی باید اصولی باشه؛ نه مثل قصابی، نه مثل کافهی تاریک.
اگه کانتر جای بدی باشه (مثلاً ورودی رو بگیره)، بازدیدکننده رو فراری میده.
جای وسایل توی غرفه باید با فکر چیده بشه، نه برحسب شانس یا کمبود وقت.
یه دیوار ساده، یه میز، یه بروشور؟
امان از غرفههایی که هیچچی ازشون یادت نمیمونه.
تو نمایشگاه باید وایب متفاوت بدی. اون حس “وای اینجا چقدر خاصه!” باید منتقل بشه.
این دیگه فاجعهست. چون حتی اگه طراحی خوبی داشته باشی، اگه اجرای کار ضعیف باشه، همهچی خراب میشه.
مثل رستورانی که بهترین غذا رو داره ولی گارسون بداخلاق داره!
باید از همون اول با یه تیم حرفهای جلو بری. یه تیم که هم طراحی رو بفهمه، هم اجرای تمیز داشته باشه.
ما توی این مقاله کامل توضیح دادیم که غرفهسازی استاندارد دقیقاً چه ویژگیهایی داره و چرا باید برای برندت اولویت باشه.
همیشه یادت باشه، طراحی غرفه یعنی اولین برداشت از برندت.
و این برداشت، یا باعث جذب میشه یا باعث دفع.