معاون ایساکو: ری را فقط یک خودرو نیست

معاون ایساکو: ری را فقط یک خودرو نیست

ماشااله وردینی معاون خدمات پس‌ازفروش ایساکو، با بیان این مطلب بر اهمیت نوآوری در خدمات و افزایش رضایت مشتریان تاکید کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما ارتقای رضایت مشتریان است.

وی در خصوص اینکه ایساکو چه آمادگی‌هایی برای ارایه خدمات پس‌ازفروش این خودرو دارد؟ تصریح کرد: شرکت ایساکو به لحاظ زیرساخت، تجهیزات و آموزش کارکنان آماده است تا خدمات پس از فروش خودروی ری را را ارایه دهد. سبد ویژه قطعات این خودرو نیز به نمایندگی‌های منتخب ارسال شده است.

وردینی اضافه کرد: با توجه به فن‌آوری‌های پیشرفته به‌کار رفته در خودروی ری‌را، تا امروز ۷۲۰۰ نفر/ساعت آموزش تخصصی برای ۴۲۵ نفر از کارکنان شبکه خدمات، از جمله کارشناسان فنی، کارشناسان پذیرش، مکانیک‌ها، برق‌کارها و جلوبندی‌کارها طراحی و اجرا شده است.

وی متذکر شد: ری را تنها یک خودرو نیست، بلکه نماد تعهد به کیفیت و نوآوری در صنعت خودروسازی است. و ما تمام تلاش بتوانیم با ارایه خدمات به‌موقع و باکیفیت، رضایت مشتریان را به صورت روزافزون افزایش دهیم.

سید احمد موسوی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *