رنو مگان E-Tech الکتریکی 2025 یک هاچ بک خانوادگی مطلوب که اتفاقا برقی نیز هست. همچنین داخلی فوقالعادهای دارد.
یک مدل ملایم. و نه به معنای واقعی کلمه: فرم ظاهری، به همراه سایر طراحیهای خارجی، به خوبی دست نخورده باقی مانده است. اما شرکت رنو یک یا دو ویژگی جدید به رنو مگان اضافه کرده است، از جمله یک پمپ حرارتی استاندارد برای بهبود کارایی الکتریکی و یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی به صورت عمودی که در تمام مدلها به جز مدل پایه موجود است. کنترل کروز تطبیقی نیز هوشمندتر شده و حالا برای تقاطعها و موارد مشابه کند میشود.
مگان فقط به صورت جلو محرک است، که این باعث میشود صندوق عقب بزرگتری نسبت به ID.3 داشته باشد. موتور با قدرت ۲۱۷ اسب بخار، باتری ۶۰ کیلووات ساعتی و امکان شارژ سریع DC تا ۱۳۰ کیلووات وجود دارد. دامنه WLTP برابر با ۲۸۰ مایل است.
سوال خوبی است. طراحان رنو مگان می گویند: ما با داشبوردهای خودروهای برقی مشکلات زیادی داشتیم: برخی بیش از حد به صفحه نمایش لمسی وابسته هستند و برخی دیگر راننده را از یک پنل ابزار مناسب محروم میکنند. اما مگان دارای یک طراحی بزرگ با دو صفحه نمایش و ردیفهای مناسبی از کنترلهای فیزیکی است. این صفحهها روی سیستم عامل اندروید اتومبیل اجرا میشوند، اما بهطور خاص توسط رنو طراحی شدهاند. و اگر شما از کاربران اپل باشید، قابلیت کارپلی را هم دارد. ما با آن به خوبی کار کردیم.
احساس اصلی این است که رنو مگان 2025 یک محصول واقعاً بالغ است. اما رنو در طول بیش از یک دهه، 400,000 وسیله نقلیه الکتریکی، عمدتاً مدل روز، فروخته است و این خودروها به طور کلی شش میلیارد مایل را طی کردهاند که همگی به رنو متصل هستند تا رفتار باتری و مالک را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.
اینجا موضوع این است که به دنبال تغییرات ظاهری، قیمت رنو مگان در واقع ۵۰۰ پوند کاهش یافته است. نه، ما هم نمیتوانیم بفهمیم چطور. اما با قیمت ۳۳،۹۹۵ پوند، این خودرو از تمامی موارد ذکر شده بالاتر ارزانتر است به جز مینیها و MG4. جزئیات کامل در تب خرید موجود است.
رنو مگان به طور سنتی جذاب، خوشقامت، باکیفیت و کاربرپسند است… ایراد بسیار کمی دارد.